zaterdag 23 juli 2011

Estee Lauder Pure Color Crystal Gloss: 311 Pink Coral

Ik heb een nieuwe lipgloss van Estee Lauder. Het is een mooie lipgloss met een prachtige verpakking. Het is een koraal achtige kleur met goude glitter.
 Dit is de applicator, het is een fijn kwastje. Ik vind het een fijne lipgloss, het smeert oké valt verder niet zoveel over te zeggen haha. De geur is daarintegen erg vies, dat valt me wel tegen.. Het smaakt/ruikt een beetje naar de Purol zalf, je moet er van houden.
 Dit is de swatch op mijn hand, je ziet het is een mooie koraal kleur met prachtige gouden glitters.


De verpakking en de ingrediënten, dat is verder niet zo heel boeiend. En de naam van de lipgloss onderop de verpakking.


En dit is de lipgloss op mijn lippen, bij de tweede foto komt de kleur niet zo over als hoe die in het echt is.. Maar dat komt door het licht. En de laatste foto, een full face :). Sorry voor de lelijke nagellak, hij zit er al een paar dagen op hihi. Het is trouwens essence most wanted.

liefs
Em

Geen opmerkingen:

Een reactie posten