maandag 23 mei 2011

Over Emma.

~ stijliconen: Lauren Conrad, Emma Watson, Jacqueline Govaert en Blake Lively.
~ ik hou van: Dansen, Zingen, Theater, Fashion, Beauty, Fotografie, Muziek, Sunshine.
~ ik haat: Elke dag 20 km naar school fietsen (zeker als het regent!), Mensen met een vocabulaire die bestaat uit ziektes, kou, liegen.
~ school: Ik zit nu op een gewone middelbare school in de 2e en ik ben aangenomen voor hofplein theater havo/vwo in Rotterdam, dus daar ga ik volgend jaar heen.
~ sporten: Ik zit op 2 groepen jazz dans een gewone groep en een demo groep. Ik ga waarschijnlijk binnenkort ook op zangles.
~ Gadgets: Telefoon: een oude hi qwerty. Ipod touch 4. Camera; Lumix TZ1 en Casio 40fps
~ Familie: Mijn vader is proffesioneel fotograaf. Mijn moeder werkt bij mijn vader. En verder heb ik een oudere broer en een oudere zus.





                                                                     xoxo Em

Geen opmerkingen:

Een reactie posten